יום שבת, 6 בספטמבר 2014

My Ebay Wedding

הולה חתולתלים!

הגיע פוסט ההמשך של שמלת הכלה שלי מאיביי :)
הפוסט הזה יתמקד בחתונה שלי, בכל מה שהזמנתי מהאינטרנט בשביל החתונה שלי, ובכמה DIY שעשיתי בקטנה, מה שייחד את החתונה שלי לדעתי מאוד.

חתונתי מתחלקת ל3 חלקים: חתונת פראג, טראש דה דרס והארוע בארץ.
השמלות כלה שכתבתי עליהן בפוסט הקודם נועדו לארוע בארץ, חוץ מזה הזמנתי עוד 2 שמלות כלה לפראג ולטראש.


חתונת פראג:


בשביל פראג רציתי לחסוך בכסף אולם עדיין רציתי משהו שונה ממה שתכננתי ללבוש בארץ. החלטתי לתת ליחודיות שלי לצאת החוצה והרשתי לעצמי להכניס את ה"שחור האסור" לחתונה בחו"ל. בסופו של יום כל הקונספט היה כל כך יחודי ויפה שתיירים ביקשו להצטלם איתנו ומתגובות שהבנתי (כי נאמרו ברוסית) שמעתי הרבה וואו איזו כלה מיוחדת, למרות שהיו איתנו עוד 3 חתונות שונות והמבטים היו עלינו ^_^


שמלת הכלה שהזמנתי - קצרה, עם כמו תחרה שחורה עליה, הגיעה עם קשירה מאחורה, אולם בגלל שהזמנתי מידה 10 והיתי צריכה 8 לדעתי (אני מדיום/38 בארץ) החלטתי להוציא את הקשירה ולשים ריץ' רץ' מה שהקטין את השמלה למידה הרצוייה.


בנוסף לשמלה הזמנתי שרשרת קולר גוטית שחורה עם תליון(מס 004000900# בקישור), עשויה מתחרה. מהממת והתאימה בול לקונספט.


יחד עם זאת הזמנתי כפפות שחורות רשת מהממות וזולות במיוחד.


לחתן הזמנתי חליפת חתן מהממת אולם נאלצנו להצר אותה טיפה ברגליים. לבנה עם אלמנטים שחורים שהתאימה בול לשמלת כלה שלי. יצא לנו משחק צבעים יחודי ומדהים.




הזמנתי לו גם עניבה לבנה דקה.

הלוק שלנו בפראג היה כמעט כולו לוק מאיביי...כמה מחמאות קיבלנו על איך שנראנו!

איפור אגב עשיתי לעצמי ושיער בעלי עשה לי ביביליס ^_^

טראש דה דרס:

לטראש שלנו הזמנתי שמלה מיוחדת במינה. שמלה שהקפיצה לנו את איכות התמונות למימד אחר לגמרי! שמלה קצרה מקדימה ושובל מאוד ארוך מאחור. השמלה הגיעה בול במידה (הזמנתי כרגיל 2 מידות מעל מה שאני בארץ - XL). קשירה מאחורה, פייטים ותחרה מקדימה, חצאית שכבות עשויה מחומר ניילוני שמעולה לכניסה למים. השמלה נראתה מיליון דולר וכך גם התמונות!

חליפת חתן לטראש השתמשנו בחליפה של פראג. לא קרה לה כלום אגב, כביסה אחת והיא כמו חדשה.

אביזרי טראש קניתי גם מהאינטרנט. קניתי שרשרת עם פנינים ופרפר באמצע שכללה גם עגילים. (הקישור הוסר)

מסכות: לי קניתי מסכת תחרה ולו קניתי מסכה בצבע כסף.



הינומת רשת מהממת.


ובירית שהתאימה בול לשמלה הקצרה.





האירוע בארץ:

חוץ משמלות החתונה שהזמנתי שהיו ההילייט של האירוע! הזמנתי כל מיני דברים נלווים שחסכו לי לא מעט כסף.


הינומה ארוכה ומיוחדת (באה ללא מסרקיה, פשוט תפרתי מסרקיה שהיתה לי בבית אליה).


קישוט לשיער, משהו מדהים ומקורי, המעצבת שיער שלי ממש התלהבה מהרעיון - וזה שידרג לי את התסרוקת בכמה רמות. (מומלץ לקנות 5-10 כאלו)

כתר מהמם וקטן שהפך אותי לנסיכת הערב.

כפפות מדהימות שזכו להמון תשומת לב מצד האורחים.

סט תכשיטים לחתונה שבסוף לא נלבש (קנו לי תכשיט מסברובסקיי כשהינו בפראג) אולם הוא נראה פצצה ולא נראה זול בכלל. (הקישור הוסר)

עגילים שמתאימים לסט, כי העגילים שבסט היו קליפס ולא עגיל מה שאני לא התחברתי אליו. (הקישור הוסר)

נעלי כלה ששומשו לצילום של ההזמנה לחתונה (לא קניתי מהקישור הזה - מהקישור שלי המוצר פשוט כבר הוסר), בסופו של דבר בחרתי ללבוש פלטפורמה מטעמי נוחות. על הנעליים הדבקתי מדבקות I DO בצבע כחול.



באותן המדבקות השתמשתי גם לקישוט "עץ החתימות" שלנו שזכה לתגובות רבות, האורחים עפו על זה. ציירתי עם חברה עץ על קנבס, הדבקתי מדבקות בצבע זהב וכחול שהזמנתי כמובן מאיביי, ושמנו דיו שהוזמן גם הוא, כדי האורחים ישאירו טביעות אצבע על העץ מה שנראה בסוף כמו עלים. וזה נראה מהמם בסלון.



גם זר הכלה שלי הוכן מפרחים שהוזמנו מאיביי על ידי המלווה המדהימה שלי, אולם לזה אין לי קישור כי לא אני הכנתי :)


בנוסף הוזמנו 1000 עלי כותרת ששומשו לפיזור על השטיח בדרך לטקס, ועל השולחנות כחלק מהצבעים שבחרנו לחתונה (לבן, שחור ונגיעות אדום שחוזרים על עצמם בעיצוב ובזר ובהזמנה וכו)



בנוסף הזמנתי עטי פסטל צבעוניים שמעולים לכתיבה של נייר שחור (קניתי אלבום שחור בארץ והאורחים כתבו בו עם העטים הללו ברכות )


לריקודים הזמנתי שפמים ושפתיים על מקל, אנשים עפו על זה!!! זה עשה יותר שמח מהזוהרים הסטנדרטיים לדעתי!





 

ובנוסף לכל ההזמנות שדרגתי את האירוע שלי לפאן אישי ומיוחד על ידי טאצ'אפים קטנים כמו עיצוב הציפורניים שעשיתי




וכמובן שיא הערב - הטקס שכתבנו אני וחבר טוב שלי (הולי סניה למי שמכיר) אשר התלבש כמו כומר ועשה טקס מרגש עם שילוב של הומור. אורחים נשארו עם פה פתוח, אף אחד לא דיבר, כולם הקשיבו בסקרנות כי זה היה שונה ומיוחד.



ולכן עצה שלי, קודם כל תחסכו באירוע שלכם כי זה ערב אחד שממנו החיים האמיתיים מתחילים. ואל תקשיבו לאף אחד, לכו עם הלב שלכם, תהיו שונים ומיוחדים. כי חתונה כמו שלי האורחים לא ישכחו, כי היא שונה ומיוחדת. כמו כל אחד מאיתנו - יחודי ומיוחד!

וכמובן אי אפשר לשכוח לחלק קרדיטים לצלם המוכשר שלנו סטאטוס ארט.
ולמאפרת והמסרקת שלי לאירוע בארץ אירה המדהימה!

עוד מלא המצלות לכל מיני דברים מאיביי מצאתי בעמוד הזה :*

בהמון אהבה - 
Koti-K



2 תגובות:

  1. ואו לנה כל הכבוד לך באמת! אני בעד כל מה שאמרת! למה להוציא אלפיי שקלים על שטוות קטנות כמו זוהרים ועוד כל מיני תוספות בשביל הכיף לאורחים שעולים כל כך הרבה כסף בארץ, כל הכבוד לך שהלכת על כל מה שאמרת, זה באמת נשמע מיוחד מאוד) והמון מזל טוב ואושר!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מתוקה!! הרבה אנשים פשוט הולכים עם הזרם ומפחדים ממה שיגידו אם ינהגו אחרת, אם ינהגו עם מה שהלב אומר. וואלה עם הטקס המאוד "כשר" שלי אמרו לי אפילו שאנשים לא יגיעו לחתונה כי זה לא מקובל. וכששמעו שיש לי צבע שחור בהזמנה הרימו גבה. ולא נורא - בסופו של יום כולם באו (כי הזמנתי רק מיש שחשוב לי שיהיה שם ולא את כל העולם) וכולם נשארו עם חוויה שהם לא ישכחו וכמה מחמאות קיבלתי זה לא יאומן החל מאיזה מקורי ומרגש היה הטקס ועד לאיזו חתונה מדהימה היתה :)
      ואם אני יכולה - כולם יכולים :)

      מחק